هدایت شده از معلم روزهای آبی
برائت می جویم از آن ها که فریاد نمی زنند، که نمی جنگند و مبارزه نمی کنند! از آن ها که مرا به گوشه نشینی و عزلت می خوانند. از آن ها که سعی می کنند ریشه های ترس را در قلبم بدوانند. من تکه ای از این پیکره ی بی آرامم. ما موجیم که آسودگی ما عدم ماست!
هدایت شده از مجله هفده دی
روزی که این عروسک را خریدی، حتما می خواستی لباسش صورتی باشد. بین آن همه عروسک، محکم ایستادی پای این یکی. مخصوصا عاشق دامنش بودی و چه قدر دعوایش کردی وقتی دامنش را با لپ های شکلاتی تو کثیف کرد.
می دانی بچه جان، ما حالا خیلی گریه بدهکاریم. آن قدر که تا آخر عمر روضه رقیه گوش کنیم کم است. اما حالا وقت گریه نیست. بگذار اشک خون شود و خون بخوریم و خونشان را بریزیم که زمین از وجود نحسشان پاک شود. بعد، ما و عروسکت، که دامنش هم دیگر دامن نیست، می نشینیم و یک دل سیر گریه می کنیم.
🔹 منبع:
https://ble.ir/adamemamoli
#تو_خیمه_هنوز_من_سرلشگرتم
📝 فصلنامه هفده دی|جستار مجازی
@mag_17dey
_نوارکاسِت
آن لحظه دست میر حرم را گرفتهای؟
یا همچنان، به دست، عَلم را گرفتهای؟
تو زندهای و مشت گره کردهات، نوشت:
که همچنان گلوی ستم را گرفتهای!
[قاسم صرافان]
بسم الله الرحمن الرحیم
آمدم بنویسم حضرات، آقایان، جنابان مستطاب، عالیجنابان، دیدم هیچکدام حق مطلب را ادا نمیکنند.
پس بهترین خطاب را انتخاب میکنم: برادرانم!
برادر پزشکیان، لاریجانی، عراقچی، اژهای، مخبر، برادرْ رئیس فراجا که حتی اسم روی لباس سبز مقدستان را نمیدانم
پرچم را بردید بالا، بالای بالای بالا، خیلی بالاتر از ویدئوی میلیونی وزیر جنگ آمریکا که گفته بود مسئولان جمهوری اسلامی در مخفیگاههای زیر زمین هستند.
درحالیکه آمریکا جایزهٔ ده میلیون دلاری برای یافتن مکان شما گذاشته بود، لوکیشن دادید! صاف آمدید در قلب تهران، شانهبهشانهٔ مردم راه رفتید، راهپیمایی کردید، قلبپیمایی کردید آقایان! قلب مؤمنان و وطندوستان را شاد کردید.
افتخار مایید که میراث شجاعت سیدعلی خامنهای را در خیابانهای تهران به رخ کشیدید.
بالاتر از افتخار،
دعای مایید.
http://ble.ir/parastooasgarnejad