یهکانالای معروفی هستن که درحال حاضر دارن خودشونو نشون میدن. تحلیلگر مذهبی هم هستن. مطالب غالبا مفیدی هم دارن. فقط نمیدونم فحش ندن چی میشه ؟ فشارخون کسی میاد پایین ؟ کسی میمیره ؟ یا نه، نباید هیچ فرقی با کانالای فارسیزبان اونور آبی داشته باشن ؟ انگار یه بچه رو نشوندن پشت سیستم گفتن هرچی فحش تو مدرسه از بقیه شنیدی بگو. یکیم اینجا بزار. یکیم اونجا. عجب امتی هستید بابا!
. اوهام .
#یاد 2 . امروز برگشتی ؛ نگام کردی . عمیقهم نگاه کردی . خب راستش من شجااع نیستم! حتی نگاهمو دزدیدم
# یاد 3 .
انقدر دوست دارم آقایِامامحسین ؛
حتی کسی که خیلی
دوستشدارم هم فدات!
- تهشو بگو!
+ تهش اینکه، گور بابای این گزارشا
و اینکه پشت سر من چی میگن.
غریب / /
هدایت شده از نبض ,
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا