. اوهام .
مشکل ما اینه که فکرکردیم اول یه آدمیم، نه یه مسلمون.
اشتباه کن اشتباه کن اشتباه کن
عیبی نداره توجیهش اینه که تو یه آدمی.
حق داری، میتونی، مثل بقیه،
هی گایز! پلیز استاپ. وات آریو دویینگ ؟
ترمزدستی رو بکشید. زندگیتون باید به نفع دینتون کنار بره نه برعکس!
الان توی حالتیم که حتی مداحیامم با هنذفری جلوی کسی گوش نمیدم که اگر اشتباهی ازم سرزد بهم بگه فقط ادعات میشه امامحسین و دوست داری.
. اوهام .
قلبرقه هم شدیدا پیشنهاد میشه تا بین قاب چشماتون قرار بگیره .
یعنی مطمئنم شهیدعزیز دستِ آقایتقیانیپور رو اون دنیا میگیره :) #جهادتبیین