. اوهام .
یعنی الان مارو تعطیل نکردن یزیدا ؟😭
ایول فردا دکمه آبششم رو فعال میکنم 🤡
یعنی توی هر برهه بیشتر میفهمم چقدر
میشه مذهبی باشی و سطحینگر، بیبصیرت، بیاولویت.
واقعا نمیدونم کی درست میگه کی غلط! فقط میدونم که اگر دیر بفهمیم تنها راه چاره و تنها راه تاکتیکی مقاومت فقط و فقط دعا برای ظهوره، باید غرامتهای بیشتری بدیم!