یعنی توی هر برهه بیشتر میفهمم چقدر
میشه مذهبی باشی و سطحینگر، بیبصیرت، بیاولویت.
واقعا نمیدونم کی درست میگه کی غلط! فقط میدونم که اگر دیر بفهمیم تنها راه چاره و تنها راه تاکتیکی مقاومت فقط و فقط دعا برای ظهوره، باید غرامتهای بیشتری بدیم!
این جمله تکراریه، ولی تاریخ درحالِ تکراره!
جنگ احد داشتیم و عقبنشینی،
جنگ صفین داشتیم و مذاکره،
صلح امامحسن داشتیم و خیانت،
پذیرش قطعنامه ٥٩٨ داشتیم و هرسه این رخدادها،
جوشش مدافعینحرم رو داشتیم و مقاومت.
. اوهام .
این جمله تکراریه، ولی تاریخ درحالِ تکراره! جنگ احد داشتیم و عقبنشینی، جنگ صفین داشتیم و مذاکره، صلح
یعنی اینهمه تکرار و تکرار نباید این ضرورت رو برامون ایجاد کنه که درس بگیریم از تاریخ ؟