. اوهام .
مشکل ما اینه که فکرکردیم اول یه آدمیم، نه یه مسلمون.
اشتباه کن اشتباه کن اشتباه کن
عیبی نداره توجیهش اینه که تو یه آدمی.
حق داری، میتونی، مثل بقیه،
هی گایز! پلیز استاپ. وات آریو دویینگ ؟
ترمزدستی رو بکشید. زندگیتون باید به نفع دینتون کنار بره نه برعکس!
الان توی حالتیم که حتی مداحیامم با هنذفری جلوی کسی گوش نمیدم که اگر اشتباهی ازم سرزد بهم بگه فقط ادعات میشه امامحسین و دوست داری.
. اوهام .
قلبرقه هم شدیدا پیشنهاد میشه تا بین قاب چشماتون قرار بگیره .
یعنی مطمئنم شهیدعزیز دستِ آقایتقیانیپور رو اون دنیا میگیره :) #جهادتبیین
یکی از کلماتی که توی فرهنگلغت خیلی رایج میبینم، ترکیبِ " گذاشترفت " هست . در ظاهر که مثل نقلونبات استفاده میشه به معنیِ رفتن هست .
اما عمیقتر به چطور رفتن شخص اشاره میکنه . یعنی چیزی جاگذاشت و رفت .
خاطرهای، یادگاری، زخمی، خندهای، اشکودردی . یا حتی من رو جاگذاشت و رفت : )
. اوهام .
تنهایی اینطوریه که بلد نیستی دلتنگ کسی بشی.
ولی من امشب دلتنگ شدم ؛ به قدری که نبض گردنم رو حس میکردم و احساس کردم که هرآن ممکنه بغض کنم اما بعد با جملهی " برایمسائلزمینیاشكنریز " قانع شدم که اشكم رو قورت بدم.