eitaa logo
. اوهام .
2 دنبال‌کننده
166 عکس
41 ویدیو
5 فایل
• یانور 🌟 . • بریز قهوه تلخ جهاد در کامم که خواب را بپراند، که هشیار کند . • ساکن‌سیاره‌غم 🪐 . • قلم است و چاي .
مشاهده در ایتا
دانلود
مشکل ما اینه که فکرکردیم اول یه آدمیم، نه یه مسلمون.
. اوهام .
مشکل ما اینه که فکرکردیم اول یه آدمیم، نه یه مسلمون.
اشتباه کن اشتباه کن اشتباه کن عیبی نداره توجیهش اینه که تو یه آدمی. حق داری، میتونی، مثل بقیه، هی گایز! پلیز استاپ. وات آریو دویینگ ؟ ترمزدستی رو بکشید. زندگیتون باید به نفع دینتون کنار بره نه برعکس!
الان توی حالتیم که حتی مداحیامم با هنذفری جلوی کسی گوش نمیدم که اگر اشتباهی ازم سرزد بهم بگه فقط ادعات میشه امام‌حسین و دوست داری.
کاش دلیلِ آفلاین شدن و رهاکردن چت‌هام این باشه که کربلام بدون اینترنت و شارژ .
امروز کاملا اتفاقی : عه آقای حمیدنوری :))))) مسنیازایجنستبدحس :))))
قلب‌رقه هم شدیدا پیشنهاد میشه تا بین قاب چشماتون قرار بگیره .
أذلَ عزیزنا.
. اوهام .
قلب‌رقه هم شدیدا پیشنهاد میشه تا بین قاب چشماتون قرار بگیره .
یعنی مطمئنم شهیدعزیز دستِ آقای‌تقیانی‌پور رو اون دنیا میگیره :)
یکی از کلماتی که توی فرهنگ‌لغت خیلی رایج میبینم، ترکیبِ " گذاشت‌رفت " هست . در ظاهر که مثل نقل‌ونبات استفاده میشه به معنیِ رفتن هست . اما عمیق‌تر به چطور رفتن شخص اشاره میکنه . یعنی چیزی جاگذاشت و رفت . خاطره‌ای، یادگاری، زخمی، خنده‌ای، اشک‌ودردی . یا حتی من رو جاگذاشت و رفت : )
. اوهام .
تنهایی اینطوریه که بلد نیستی دلتنگ کسی بشی.
ولی من امشب دلتنگ شدم ؛ به قدری که نبض گردنم رو حس میکردم و احساس کردم که هرآن ممکنه بغض کنم اما بعد با جمله‌ی " برای‌مسائل‌زمینی‌اشك‌نریز " قانع شدم که اشك‌م رو قورت بدم.