. اوهام .
قلبرقه هم شدیدا پیشنهاد میشه تا بین قاب چشماتون قرار بگیره .
یعنی مطمئنم شهیدعزیز دستِ آقایتقیانیپور رو اون دنیا میگیره :) #جهادتبیین
یکی از کلماتی که توی فرهنگلغت خیلی رایج میبینم، ترکیبِ " گذاشترفت " هست . در ظاهر که مثل نقلونبات استفاده میشه به معنیِ رفتن هست .
اما عمیقتر به چطور رفتن شخص اشاره میکنه . یعنی چیزی جاگذاشت و رفت .
خاطرهای، یادگاری، زخمی، خندهای، اشکودردی . یا حتی من رو جاگذاشت و رفت : )
. اوهام .
تنهایی اینطوریه که بلد نیستی دلتنگ کسی بشی.
ولی من امشب دلتنگ شدم ؛ به قدری که نبض گردنم رو حس میکردم و احساس کردم که هرآن ممکنه بغض کنم اما بعد با جملهی " برایمسائلزمینیاشكنریز " قانع شدم که اشكم رو قورت بدم.
. اوهام .
خدایا انقد پولدارم کن که ؛ هر رخداد جهانی برم تیمملی کشورم رو تشویق کنم.
خدایا انقد پولدارم کن که ؛
همه لیستپیشنهادی کتاب رضاامیرخانی + کتابهای موردعلاقم رو بخرم .
داشتم به وقتی که رسیدم بینالحرمین فکرمیکردم، اونثانیه با خودم گفتم حتما میام و اینجا مینویسم که ؛ خوابنیست، رویانیست، انگاریواقعامنمتوحرمم :)❤️🩹.
بعد امروز که بیدار شدم یه فعل و انفعالاتی رخ داد که به طور ظاهری و دنیوی منحقیر میتونم تصمیم بگیرم که برم یا نرم .
. اوهام .
داشتم به وقتی که رسیدم بینالحرمین فکرمیکردم، اونثانیه با خودم گفتم حتما میام و اینجا مینویسم که ؛
اون جمله شهیدحججی که میگفتن ؛
بعضی وقتا دل کندن از یهسری چیزای خوب ، باعث میشه چیزای بهتری به دست بیاری .