eitaa logo
. اوهام .
2 دنبال‌کننده
165 عکس
41 ویدیو
5 فایل
• یانور 🌟 . • بریز قهوه تلخ جهاد در کامم که خواب را بپراند، که هشیار کند . • ساکن‌سیاره‌غم 🪐 . • قلم‌است‌وچاي .
مشاهده در ایتا
دانلود
یکی از کلماتی که توی فرهنگ‌لغت خیلی رایج میبینم، ترکیبِ " گذاشت‌رفت " هست . در ظاهر که مثل نقل‌ونبات استفاده میشه به معنیِ رفتن هست . اما عمیق‌تر به چطور رفتن شخص اشاره میکنه . یعنی چیزی جاگذاشت و رفت . خاطره‌ای، یادگاری، زخمی، خنده‌ای، اشک‌ودردی . یا حتی من رو جاگذاشت و رفت : )
. اوهام .
تنهایی اینطوریه که بلد نیستی دلتنگ کسی بشی.
ولی من امشب دلتنگ شدم ؛ به قدری که نبض گردنم رو حس میکردم و احساس کردم که هرآن ممکنه بغض کنم اما بعد با جمله‌ی " برای‌مسائل‌زمینی‌اشك‌نریز " قانع شدم که اشك‌م رو قورت بدم.
. اوهام .
خدایا انقد پولدارم کن که ؛ هر رخداد جهانی برم تیم‌ملی کشورم رو تشویق کنم.
خدایا انقد پولدارم کن که ؛ همه لیست‌پیشنهادی کتاب رضاامیرخانی + کتاب‌های موردعلاقم رو بخرم .
همین که وقت خداحافظی میرسه این ذکره که ورد زبون بچه شیعته میگم یاحق یا که میگم یاعلی علی مع الحق و الحق مع العلی :)
داشتم به وقتی که رسیدم بین‌الحرمین فکرمیکردم، اون‌ثانیه با خودم گفتم حتما میام و اینجا مینویسم که ؛ خواب‌نیست، رویانیست، انگاری‌واقعامنم‌توحرمم :)❤️‍🩹. بعد امروز که بیدار شدم یه فعل و انفعالاتی رخ داد که به طور ظاهری و دنیوی من‌حقیر میتونم تصمیم بگیرم که برم یا نرم .
. اوهام .
داشتم به وقتی که رسیدم بین‌الحرمین فکرمیکردم، اون‌ثانیه با خودم گفتم حتما میام و اینجا مینویسم که ؛
اون جمله شهیدحججی که میگفتن ؛ بعضی وقتا دل کندن از یه‌سری چیزای خوب ، باعث میشه چیزای بهتری به دست بیاری .
موضوع خیلی بغضناكِ .
هدایت شده از ام البکاء ؛
هر سر موی مرا با تو هزاران کار است گرچه بر هر سر موی تو دخیلند بسی
اصلا من تا دیروز ظهر کاملا ناامید به مسیرپیاده‌روی نگاه میکردم نگو برنامه بوده بریم و قرار بوده غافلگیرم کنن . اصلا من از دیروز تا حالا که شاید ٢٤ ساعت گذشته باشه تا ٦ روز آیندم رو چیدم روبرو چشمام . تازه قبل‌تر بهت گفته بودم که ببری دوست دارم، نبری دوست دارم . هرچی‌صلاحِ‌توباشه‌قبول! یا بهتر ، خیری‌ندیده‌ایم‌ازاین‌اختیارها! یا اینطوری ، ما‌بی‌سلیقه‌ایم‌توحاجات‌ما‌بخواه! یا شاید ، گرتونمیپسندی‌تغییرده‌قضارا!
به قول یکی پارسال میگفت ؛ اربعین که نمیری درسته دلت میسوزه. ولی اون دنیا دلتو میگیری توی دستت میگی این دل برای حسین سوخته!