داشتم به وقتی که رسیدم بینالحرمین فکرمیکردم، اونثانیه با خودم گفتم حتما میام و اینجا مینویسم که ؛ خوابنیست، رویانیست، انگاریواقعامنمتوحرمم :)❤️🩹.
بعد امروز که بیدار شدم یه فعل و انفعالاتی رخ داد که به طور ظاهری و دنیوی منحقیر میتونم تصمیم بگیرم که برم یا نرم .
. اوهام .
داشتم به وقتی که رسیدم بینالحرمین فکرمیکردم، اونثانیه با خودم گفتم حتما میام و اینجا مینویسم که ؛
اون جمله شهیدحججی که میگفتن ؛
بعضی وقتا دل کندن از یهسری چیزای خوب ، باعث میشه چیزای بهتری به دست بیاری .
هدایت شده از ام البکاء ؛
هر سر موی مرا با تو هزاران کار است
گرچه بر هر سر موی تو دخیلند بسی
اصلا من تا دیروز ظهر کاملا ناامید به مسیرپیادهروی نگاه میکردم نگو برنامه بوده بریم و قرار بوده غافلگیرم کنن .
اصلا من از دیروز تا حالا که شاید ٢٤ ساعت گذشته باشه تا ٦ روز آیندم رو چیدم روبرو چشمام . تازه قبلتر بهت گفته بودم که ببری دوست دارم، نبری دوست دارم . هرچیصلاحِتوباشهقبول!
یا بهتر ، خیریندیدهایمازایناختیارها!
یا اینطوری ، مابیسلیقهایمتوحاجاتمابخواه!
یا شاید ، گرتونمیپسندیتغییردهقضارا!
به قول یکی پارسال میگفت ؛
اربعین که نمیری درسته دلت میسوزه.
ولی اون دنیا دلتو میگیری توی دستت میگی این دل برای حسین سوخته!
بلاتکلیفی جدا بده، مثلا تو نمیدونی باید حسرت بخوری که چرا بین زائرا نیستی یا خوشحال باشی که ممکنه توهم بین زائرا باشی.
330.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی بابت جزئیات دچار احساسات میشم و برات توضیح میدم اما توی زندگی تو جزئیات نقشی ندارن -
خیلی کم مونده تا تموم شدن نوجونیم من هنوز کوچولوام یعنی چی این دروغا که میگید راسته ؟ 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭