eitaa logo
. اوهام .
2 دنبال‌کننده
166 عکس
41 ویدیو
5 فایل
• یانور 🌟 . • بریز قهوه تلخ جهاد در کامم که خواب را بپراند، که هشیار کند . • ساکن‌سیاره‌غم 🪐 . • قلم است و چاي .
مشاهده در ایتا
دانلود
چیشد که فکرکردین هرکی به شوخی‌بد نمیخنده بی‌ظرفیته ؟
- من اصااااااا توی دوستیییم سیاست به‌خرج نمیدم . [ عاره عزیزم‌خرج‌چیه، شاباش‌میدی‌شما ]
بگید تنها نیستم و شما هم گاهی فکرمیکنید بدترین نسخه وجودیتون ممکنه چجور افکار و رفتار و گفتاری رو داشته باشه .
لطفا لطفا لطفا ؛ وقتی خودتون تعریف نمیکنید، توقع نداشته باشید منم تعریف کنم با جزئیات و ریز‌به‌ریز و دقیق. اینطوری حس میکنم رمز تمام اکانت‌ها و هارد و فلش و اندروید و ویندوز زندگیم رو به همراه کلید اتاق و جای لواشکام و تمام رازهام و اسم اونی که خیلی دوسش دارم و بهتون گفتم و درعوض شما فقط گفتید "هیچی، سلامتی" .
اینستا / تلگرام / و باقی شبکه‌های اجتماعی خیلی معروف برای برقراری روابط اجتماعی خلق نشدن ؛ بلکه برای تشکیل یک اجتماع خلق شدن که همه درونش میخوان مثل هم باشن، مثل هم غذا بخورن، آرایش کنن، تفریح کنن، راه برن، بخندن، علاقه نشون بدن، متنفر بشن، سوال داشته باشن، جواب پیدا کنن . و همین .
به نظرم این یه حرفِ غیرقابل‌قبولِ که کسی متوجه تغییر رفتار طرف مقابلش بشه، اما متوجه رفتار اشتباه خودش که باعث این تغییر شده نشه .
یادش بخیر، قبلا روزنه‌امید توی زندگیم انقد پت‌وپهن بود که یه‌کلمه هم میتونست من رو به جریان‌زندگی برگردونه ؛ اما حالا ؟ یه نقطه‌کور .
ما یه طوری به فراقت عادت کردیم که دست‌ودلمون نمیره مداحیایی که از فراقت حرف میزنن رو پاك کنیم، یهو وسط مشایة از فراقت صحبت شد تعجب نکن :)
وقتی بمیریم همه‌ی این اکانتا و سیم‌کارتا دست به دست و نسل به نسل میچرخه شاید حتی به‌دست بی‌ربط‌ترین آدم به ما بیوفته و شایدم دست نزدیکامون بمونه ولی من نگران سیومسیجای ایتامم ایهاالناس :))))))))) 🙏🏻 .
من این عکس رو زندگی کردم . سال ١٤٠١ وقتی از مرز باشماق عبور کردیم و کلللی پیاده رفتیم تا رسیدیم به مینی‌ون‌های کردهای‌عراق وقتی مردا دنبالِ یه ون بودن که ما رو سوار کنه و از همونجا با ۲ خونواده به صورت تصادفی همسفر و دوست همیشگی شدیم، سرم رو گذاشتم روی کولم و گفتم یا‌امام‌حسین خیلی خستم، ۱۰ دقیقه چشمامو میزارم رو هم بعد بیدار میشم . وقتی چشمام رو باز کردم نمیدونم ۱۰ دقیقه گذشت یا نه ولی من با تموم سروصداهای اطرافم انگار ۱ ساعت استراحت داشتم و خستگی و خواب‌آلودگی از وجودم پر زد :)❤️‍🩹
شما هم وقتی مدح امام‌رضا رو گوش میدین حس میکنین قلبتون شده گنبدطلایی حرم ؟
اینجاایرانه‌وهرکس‌دلتنگ‌میشه، میره‌پیش‌امام‌رضا :) قربونت‌یاامام‌رضا . .