به این دختر میگم میدونی میخوایم بریم حرم کی ؟
دونه دونه میگه ؛ امامرضاااا ؟حضرتزینب ؟ فاطمه ؟ معصومه ؟ امامحسین ؟
بعد که میگم نه، میگه حرم مولاعلی =)💙
دههنودی هستن فداشون شم .
الان درمورد نجف و حرمامیرالمومنین فقط میتونم گریه کنم . بیهودست نوشتن ولی من مینویسم که یادم نره .
من تاحالا نجف نرفته بودم، ولی وقتی رسیدم یهطوری توی شك موندم که انگار نه انگار من هزاران عکس از حرممولا دیدم و تقریبا با شکل و شمایل حرم آشنام .
گنبد خیلی باعظمت بود، فقط چندثانیه تونستم چشمم رو به گوشه کوچیکی از گنبد بدوزم و نفسم هنوز تنگه از این عظمت .