چقدر امشب راست میگفت مداح ؛
حالا فهمیدین علمدار برگرده چه حالیه ؟
حالا دیدین عباس بین خیمهها تکبیر میگفت چه شوقی توی رگ اهلخیام جریان میدا میکرد ؟
حالا فهمیدین ؟ :)))) آره والله.
هرطور حساب میکنم اگر ایرانی نبودم و دست تقدیر ملیتم رو جایی غیر از ایران قرار میداد با دیدن این لحظات از شدت حسادت و حسرت یکجا با هم، جون میدادم. واقعا بیچاره اونا که ایران ندارن..
بچها این ساعتا حضرتحر مردده:) و تردیدش نجاتت میده. یا امامحسین شک مارو مثل حر مقدمه اطمینان قرار بده.
این ساعتا ضحاک میاد پیشش، میگه الوعده وفا. گفتم تا جایی میمونم که تنها نشده باشی. الان میخوام برم. بهش گفت برو:)
خدایا ما رو تا آخرین لحظه خودمون پای امامون ثابت قدم نگه دار، نه تا آخرین لحظه اماممون.