تنها کسی که تونست گریهی حضرتزینب رو بند بیاره و به خنده بدل کنه امامحسین بود..:)
ما بچهی جنوبیم. فصلای گرم سال، باد وقتی با هرم گرما به صورتت میخوره، اول جایی که سوزش حس میکنی لبهاته.
اینکه امشب هیئت و روضهای در کار نیست باعث میشه حس بیپناهی، بیکسی، و تنها موندن وسط جاده بهم دست بده.
اصلا خوشم نمیاد دهه اول تموم شدن با اتمام ماه محرم یکی تلقی میشه. بابا حکایت و روایت تازه شروع شده.