احساس میکنم کسی که ولایتفقیه رو قبول داره، همین باعث میشه مقبولیت خدا توی تمام اعمالش نفوذ کنه و خواهناخواه اعمالش رو طوری پیش ببره که خدا ازش قبول کنه.
اصلا احساس میکنم کسی که ولیفقیه رو قبول داره و بهش ایمان داره، بلاخره این ایمانش توی مسائل دیگه هم نفوذ و رسوخ میکنه و این آدم به واسطه ولایت کامل میشه.
اگه یه ماه پیش یکی بهمون میگفت مداح مملکت، یه سرودی که خواننده مملکت خونده رو میخونه و مردم بهجای آهنگ متن اون سرود سینه میزنن به عنوان سرجوخهی واردات الکل دستگیر میشد.
Gh -Alireza Ghorbani - Kimia (320).mp3
زمان:
حجم:
8.9M
احساس کردم بهش بیتوجهی شده. [ الانگوشندینانشاءاللهبعدماهصفر ]
ایایران ایمهدعاشقان
سرزمین صاحبالزمان
اینو وقتی کلاس شیشم بودیم رفتیم دونفری توی مدرسه خوندیم 🎀
واقعا یه فعالیتایی داشتم ابتدایی خودمم میمونم. باورم نمیشه شهادتحضرتزهرا رو برگزار کردیم :)))) اصلا چیکار میکردم من :)))) چجوری شجاعتشو داشتم :)))) رفتم براشون حدیث خوندم :)))) مداحی تسبیحات حاجمهدی رو خوندیم :)))) چطوری اعتماد کردن بهم :))) اتفاقا خیلیم اصلاحاتی بودن مدیر مسئولای مدرسه :))) خیلی جدی برنامه دست چارتا بچه ۱۲ ساله بود :))) خدای بزرگ بچها رو نشوندن روی صندلی بخاطر مراسم :)))
خدای بزرگ من لیست بسیج دانشآموزی نوشته بودم حتی برای کلاس اولیا که اصن سواد نداشتننن :))))) :))))) :)))))
فقط شانسمون خیلی جالب بود، چارشنبهای که لیستو دادیم شنبش تعطیل شدیم بهمدت طولانی و بعدش گفتن کرونا اومده :))))) :))))) :)))) ای لامذهب :))))
باز با همه این توصیفای بامزه، بهطرز شدیدی حال روحم ناجوره. یعنی یه حال خنثی ولی مضطرب. شایدم مضطرب نیست. یه احساس بیعرضگی و بدرد نخور بودنه. شایدم کلنجاره.