خدای بزرگ من لیست بسیج دانشآموزی نوشته بودم حتی برای کلاس اولیا که اصن سواد نداشتننن :))))) :))))) :)))))
فقط شانسمون خیلی جالب بود، چارشنبهای که لیستو دادیم شنبش تعطیل شدیم بهمدت طولانی و بعدش گفتن کرونا اومده :))))) :))))) :)))) ای لامذهب :))))
باز با همه این توصیفای بامزه، بهطرز شدیدی حال روحم ناجوره. یعنی یه حال خنثی ولی مضطرب. شایدم مضطرب نیست. یه احساس بیعرضگی و بدرد نخور بودنه. شایدم کلنجاره.
. اوهام .
امروز توی هیئت معرفیکتاب داشتم ؛ چی بهتر از اینکه صدام + انگشتام + نفسم به رعشه افتاد درحینی که نیم
فردا که امروز باشه هم قراره دوباره معرفیکتاب داشته باشم.. و دعا کنید.