فقط منم که صدای سرماخوردهی مردها رو از صدای اصلیشون قشنگتر میدونم ؟
البته اینو فقط برای محرمها تجربه کردم..💔
ببخشید دخالت نمیکنم در پرونده قیامتتون،
ولی نامحرم حقیق و مجاز نداره که خیلی راحت چت میکنید یا فور میزنید توی کانالتون.
یعنی اعصابم به هم میریزه نسترن از ایموجی " 😢 " استفاده میکنه. عالی بودی زن. چرا اینطوری میکنی با خودت و ما ؟
هیئتمون امروز از قطعات ٢٤ ، ٤٢ ، ٥٠ مهمون داره، و عجب مهمونایی، عجب مهمونایی، عجب مهمونایی :))))))♥️
. اوهام .
هیئتمون امروز از قطعات ٢٤ ، ٤٢ ، ٥٠ مهمون داره، و عجب مهمونایی، عجب مهمونایی، عجب مهمونایی :))))))♥️
پ.ن: کاغذ توی عکسها، دعوتنامه هیئته.
اصولا با نواقصشون پز میدن که فقط توی جامعه جا بیوفته و مد بشه! وگرنه خودشونم تهی بودن خودشون رو میشناسن.
مثلا عادیترین سطح ادب رو ندارن، و در این لفاظیهای رکیک حتی به خودشون، پدرشون، مادرشون هم رحم نمیکنن و هم اونا رو مورد عنایت قرار میدن هم میزارن بقیه اینطور درموردشون حرف بزنن. بعد این جا افتاده که واو چقد خوف و خفن. عاره خیلی خفنه، انقد که جهنم و باهاش فتح میکنی.