هیئتمون امروز از قطعات ٢٤ ، ٤٢ ، ٥٠ مهمون داره، و عجب مهمونایی، عجب مهمونایی، عجب مهمونایی :))))))♥️
. اوهام .
هیئتمون امروز از قطعات ٢٤ ، ٤٢ ، ٥٠ مهمون داره، و عجب مهمونایی، عجب مهمونایی، عجب مهمونایی :))))))♥️
پ.ن: کاغذ توی عکسها، دعوتنامه هیئته.
اصولا با نواقصشون پز میدن که فقط توی جامعه جا بیوفته و مد بشه! وگرنه خودشونم تهی بودن خودشون رو میشناسن.
مثلا عادیترین سطح ادب رو ندارن، و در این لفاظیهای رکیک حتی به خودشون، پدرشون، مادرشون هم رحم نمیکنن و هم اونا رو مورد عنایت قرار میدن هم میزارن بقیه اینطور درموردشون حرف بزنن. بعد این جا افتاده که واو چقد خوف و خفن. عاره خیلی خفنه، انقد که جهنم و باهاش فتح میکنی.
به طرز چرررررت و پررررررتی از اونی که توی روضه سنمو پرسید متنفر و منزجر شدم 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 .
خب نمیخواید عضو شین سین نزنید، حس میکنم نشستیم تو خونهمون بعد هرکی از در خونه رد میشه درو باز میکنه میگه عه ببخشید شما اینجایین ؟ :))))🔥
درسته که اربعین امسال نمیرم، ولی بخدا دلم حسابی میسوزه از احتمال بسته شدن مرز حرف میزنین:)))