قشنگترین قسمت زیارت امیرالمومنین اونجا بود که بااینکه با دودلی عربی حرف میزنم و اصلا حرف نمیزنم ؛ عربی با مولا حرف زدم :)
فکت : قیمهنجفی همهجای سرزمینعراق موجوده ولی کافیه به خود نجف برسی ببینی که یوك بابا یوك 😂😭❤️🩹 .
همینکه هیچکس نیست که بخوایم خیلی باهم حرف بزنیم یا منتظر هم باشیم یا ذوق تعریفکردن اتفاقات رو داشته باشیم باعث میشه به این فکر بیوفتم که خب، اینم یه طور ترقی و رشده .
از این پله هم میشه بالا رفت . همیشه که همهی پلهها یهجنس نیستن فلزین، چوبین، پلاستیکین، سنگین، ولی همشون کار ترفیع رو برای آدم سهل میکنن .
همین موضوع باعث میشه رغبت پیدا کنم که کمتر آنلاین بشم و کمتر وقتی برای فضایمجازی هزینه کنم .
بهونتم خوبه،
خستگیتم خوبه،
ناراحتیتم خوبه،
حزنتم خوبه،
خوشحالیتم خوبه،
امیدواریتم خوبه،
مسیرتم خوبه،
اصلا واژهی " خوب " تویی . فقط تویی،
یعنی نه خوبتر از همه نه خوبترین
نسبت به همه . خوب فقط خوده
خودت 128 .
وترالمتور یعنی تكوتنها ؛
انصافا این کلمه لایق اینکه شما رو وصف کنه داره آقا . بین همهی حُسنها تکی . فقط خودت هستی که میتونی بار اون کلمات رو به دوش بگیری .
اون کلمات هرجای دیگهای اسراف میشند و سرسفره شما اکرام !
مابین همهی نیکیهای صورت و سیرت
فقط خودت هستی که میتونی با آغوش باز بهشون توفیق بدی در وصف و اشاره به مقامِ تو روی لب بیان .
توی همهچیز تكي آقا، حتی توی گودال :)💔
https://eitaa.com/Anneh_135/15970 .
عمیقا امامحسین کاری نداره چند دقیقست وایسادی کنارش، پاش موندی، دوستش داری، به حر نگفت نه تو حالا تازه اومدی نمیدونی اینجا چهخبره . بمون ببینم اصلا چجور آدمی هستی . نه!
از بین انصار اولین نفر اجازه نبرد رو به حُر داد . حری که شاید چندساعت قبل با عنوان فرمانده سپاه اونطرف بین خیام دشمن به خون حسین تشنه ایستاده بود . امامحسین اهمیتی نمیده بقیه درموردت چی میگن! بقیه چه نظری درموردت دارن! مثلا ؟ آقا بنده به شخصه اینو دیدم که در ناامیدکنندهترین نقطه زندگیم ایستاده بودم و میگفتم دیگه از دستم رفت . تموم شد . تنها چیزی که برام مونده محبت خود امامحسینه . همینکه میتونم گریه کنم . همینکه منتظر محرمم . همینکه محرم مشکی میپوشم . تنها سهم من از سفره حزن برای امامحسین همینه . حد من همینه . لیاقت من همینه . شاید اصلا بقیه درموردم راست میگن! شاید همونقد زشت و بدم که تعریف میکنن . همونقدر که یهسری آدما ازم متنفرن باعث تنفرم . ولی امسال وقتی پام رسید کربلا فهمیدم چه درست گفته باشن چه غلط، امامحسین چشمش رو روی همهی این دوسالی که اینطور گذشت بسته گفته بیا باباجان بیا ببینم چیشدی :) 🤍 .
اونی که حقیقی دوستداره یکی دیگست، الکی تلاش نکن فرزند حضرتآدم . .