کاش میومدی سراغم مثل رقیه. اومدنت یه موهبته. لااقل وقتی شرم از دنیا کم میشد کمتر جلوت شرم میکردم.
کاش ساده بودم. الان حتی غبطه میخورم به حال اون کسی که فقط محرما روضتو چشیده.. مثل من ادعا نمیکنه.
من مثل بچها شدم، که میومدن به یه بزرگتری که بزرگتر خودشون ازش حرف شنوی داشت درخواست میکردن پادرمیونی کنه برای جلب رضایت..
الانم من رفتم به شهیدسجادزبرجدی گفتم توروخدا؛ میشه بیای مامانمو راضی کنی ؟