هدایت شده از هَمْسـٰاتــ
یه استادی داشتیم خدا حفظشون کنه می فرمودن :
ما قیامت نهایتاً بتونیم پاسخگوی وقت و عمری باشیم که خودمون صرف کردیم .
اگه حس میکنید اینجا وقتتون تلف میشه یا عمرتون هدر میره بهتره لفت بدید . ما قیامت نمیتونیم پاسخگوی وقت و عمر شما باشیم و مسئولیتش رو بپذیریم ..
378.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بعد ده روز نوکری
امشب یه خط حضرت زهرا میخوان با شما حرف بزنه
خوب گوش کنید
. اوهام .
بعد ده روز نوکری امشب یه خط حضرت زهرا میخوان با شما حرف بزنه خوب گوش کنید
این پیام توی گروه هیئت بود. خواستم بگم امامحسین دمت گرم، چندسال بود دلم میخواست یه روز یه کاری کنم که شنیدن همچین چیزی بهم برسه:)
این اینجا بمونه چون حس میکنم یه روز برمیگردم بهش ؛
حاجی وقتی مسئله مشهدو مطرح کردم و از احتمال رفتنم گفتم مسئول هیئت امروز دعا کرد هیچ جایی خارج از شهر نتونم برم امسال :))))))))))))))