eitaa logo
. اوهام .
3 دنبال‌کننده
166 عکس
41 ویدیو
5 فایل
• یانور 🌟 . • بریز قهوه تلخ جهاد در کامم که خواب را بپراند، که هشیار کند . • ساکن‌سیاره‌غم 🪐 . • قلم‌است‌وچاي .
مشاهده در ایتا
دانلود
این اینجا بمونه چون حس میکنم یه روز برمیگردم بهش ؛ حاجی وقتی مسئله مشهدو مطرح کردم و از احتمال رفتنم گفتم مسئول هیئت امروز دعا کرد هیچ جایی خارج از شهر نتونم برم امسال :))))))))))))))
هرچی که میشد توی اون ۱۲ روز بابا میگفت ؛ آقا، آقا، آقا آقاست :))))))))))
وای‌ صدای‌ باباحجیم:)))) پ.ن: بله‌عکس‌مال‌یه‌کانال‌دیگس.
هدایت شده از فادیا ؛
در حال حاضر فقط سفر‌ به مشهد میتونه سرپا نگهم داره‌.
تنها چیز خوب امروز همین بود که خودمو بشناسم. فهمیدم که ترسوام! جرات اظهار نظر ندارم! جرات اعلام رای اسلامی رو ندارم! حتی اگر مقابلم به دینم توهین بشه! چقدر سخیف، مسخره، سطحی. این منم ؟!
روزایی که از روزگار سیلی میخورم بهترم.
این‌روزا که میدونم اربعین نمیرم مثل بچه‌ایم که یه آدم زورگو میخواد بزنتش ولی دستاشو سپر میکنه و گریه‌کنان میگه نزن، نزن، توروخدا. همینطوری دارم تو دنیا له میشم.
راستش را بخواهی، اصلا احوالات قشنگی نیست. اصلا احوالات قشنگی ندارم.
میخوام گزارشای هیئتو اینجا بنویسم بعد بفرستمشون. محافظ باشید.