این اینجا بمونه چون حس میکنم یه روز برمیگردم بهش ؛
حاجی وقتی مسئله مشهدو مطرح کردم و از احتمال رفتنم گفتم مسئول هیئت امروز دعا کرد هیچ جایی خارج از شهر نتونم برم امسال :))))))))))))))
تنها چیز خوب امروز همین بود که خودمو بشناسم. فهمیدم که ترسوام! جرات اظهار نظر ندارم! جرات اعلام رای اسلامی رو ندارم! حتی اگر مقابلم به دینم توهین بشه! چقدر سخیف، مسخره، سطحی. این منم ؟!
اینروزا که میدونم اربعین نمیرم مثل بچهایم که یه آدم زورگو میخواد بزنتش ولی دستاشو سپر میکنه و گریهکنان میگه نزن، نزن، توروخدا. همینطوری دارم تو دنیا له میشم.