. اوهام .
مگر به خواب ببینم مرا حرم ببری که خوش خیالم و دلگرم احتمالاتم
اتفاقا خواب دیدم از همین شهر خودمون مشایة رو شروع کردم و قدم گذاشتم بهش!
. اوهام .
امروز قلم یکیو خوندم و قشنگ احساس کردم چقد سخیف و سطحی و بدردنخور مینویسم :) بی سر و ته! بی نتیجه! ب
در حقیقت چون هیچکس اعم از خودم نمیفهمه دقیقا چی میگم یا چی میخوام بگم میگه قشنگه. همینقد رفع تکلیفی :)