eitaa logo
. اوهام .
3 دنبال‌کننده
166 عکس
41 ویدیو
5 فایل
• یانور 🌟 . • بریز قهوه تلخ جهاد در کامم که خواب را بپراند، که هشیار کند . • ساکن‌سیاره‌غم 🪐 . • قلم‌است‌وچاي .
مشاهده در ایتا
دانلود
برا بابابزرگم فاتحه بخونین لطفا ✨
اساسا نجوای درونم همیشه درست میگفته ولی من معمولا سرکوبش میکردم تا واقعیت اثبات شه :)
ببخشید وسط این هیاهوی اخراج اتباع که به تعادلش کاملا کار صحیحیه [ توی‌شهرستان‌های‌استان‌تهران‌ومشهد‌وقم‌به‌شدت‌زمام‌امورزندگی‌از‌دست‌هموطن‌هامون‌خارج‌شده‌از‌شدت‌اشباع‌شهرشون‌توسط‌اتباع ] یادتون نرفته که ما پیوند اخوت با شهدای تیپ‌فاطمیون و خانواده‌هاشون داریم که ؟
اظهارنظرهای تند اصلا خوب نیست!
أبتا ؟
سیدالشهدای عزیزم، من خسته‌ام و غر دارم و گلایه‌مندم از لحن صحبت خودم با شما. که ذره‌ای مودب نبوده و بسیار کوچه‌بازاری صحبت که چه عرض کنم، دعوا کرده‌ام. حقیقت امر آنکه آقاجان تصدقتان ببخشید من واقعا نفهمیدم چه کردم و چه اشتباهی داشتم که با لحن آمرانه و طلبکارانه خطابتان قرار دادم. من از وقتی آن جمله‌ی " به‌امام‌حسین‌گفتندتو " را دوباره شنیدم به‌هم ریختم. من چقدر به شما گفته ام تو، و شما چقدر بزرگی کردی. چقدر هوایم را داشتی. چقدر به بقیه گفتی هوایم را داشته باشند. ببخشید من حواسم به چروک بین ابروهایت نبود که از غمم غمگین شدی و فقط حرف زدم و غر زدم و گلایه کردم. یک‌بار هم نگفتم ممنون. یک‌بار هم نگفتم دوستت دارم. لحن تکراری و قرض و وام گرفنه از دیگران را کورکورانه تقلید کردم آقاجان. شما ببخشید. باز هم مینویسم. باز هم باید عذرخواهی کنم.
هدایت شده از • حضرت قلب •
توجریان‌داری‌که‌من‌ نبضم‌هنوزم‌میزنه:)
خبر کوتاه بود و ناگوار 😔😔😔😔😔😔😔
پزشکیان راست میگفت، ما بهش خندیدیم 😔😔😔
. اوهام .
آقا یکی بزنه تو گوشم من توئیتر و تلگرام نصب کردم.
مسئول هیئتمون این کارو انجام داد مرسی از همگی. 🙏🏻
امروز گریم سراسر گریه :)))
حالا اوکی من خودمو آماده کرده بودم برای لغو اربعین و مشد و سفر اهواز و اینا، ولی این هیئت دیگه تیر خلاص بود :)))