روزی که شبش وعده صادق ۲ رخ داد ؛ آجیم توی مدرسه به دوستاش گفته بود حاجیزاده رفیقمه، امشب دیگه بهش گفتم حتما بزنه.
و حاجی واقعا زد :)))))))))
ما اینجوری بودیم که معصومههه :))))))))؟!😔
بابام میگه همسفر اربعین خوبی هستی، نطقت در نمیاد تو کل سفر، گرمه، غذا نیس، برق میره، آب گیرمون نمیاد، هیچی نمیگیییی :)))))))
هدایت شده از - بیتُالحَسـن -
امامحسین دارم امامحسن دارم اما هرچـی دارم از امامرضا دارم :)
هدایت شده از - بیتُالحَسـن -
حُسینیهدلenc_17490743034398719105429.mp3
زمان:
حجم:
2.8M
بـرم کربلا . .
دو سـه ساعت دم بابالقبـله نگاش میکنـم :)
. اوهام .
بـرم کربلا . . دو سـه ساعت دم بابالقبـله نگاش میکنـم :)
آخ این چی بود آخ :))))))
حس میکنم رایان تو دلش گفته خدایا من سپربلای هموطنام، من که کس خاصی نیستم، بزار منو بزنن :)
" امیرعلی سرباز سیدعلی "
عزیز دلم این چه امضاییه :))))))))))
خون کردی دل ما رو که حاجی :))))))))))))