هدایت شده از یاسهاسبزخواهندشد ؛
[ همین الان اگر بمیری امامزمان میگه آخ کدوم بارم رویِ زمین مونده؟ به این فکر کردی؟ ]
هدایت شده از دفتر خاطرات خانوم علیا -
تنها به یک دلیل خودم را نمیکُشم
روزی همان دلیل خودش میکُشد مرا
وقتی ۱۳ ۱۴ سالم بود و کتابای زمان دفاعمقدس رو میخوندم با خودم میگفتم اگر جنگ دفاعمقدس پیش نمیومد باید به برحق بودن انقلاب شک میکردم :)))) الان که اینو میگم بار معنایی بزرگی برام داره ولی با اتفاقاتی که به چشم دیدم میبینم بچگیم واقعا میفهمیدم دارم چی میگم :))))
همش بیشتر به این نتیجه میرسم که این چه زندگی بود که شروع کردم، چرا اصرار دارم به زنده موندن ؟ چه لذتی دارم میبرم ؟
چه دلبستگی دارم که نمیزاره خلاص شم ؟
و بیشتر میفهمم که هیچی هیچی هیچی.
هیچ بهانهای برای یکثانیه بیشتر نفس کشیدن ندارم .
. اوهام .
ولی جدی جدی دلم میخواد بچهام رقیهساداتخانوم و آقاسیدمجتبی باشن، دلیلشم به خودم مربوطه 😭✨ .
من اسم بچهام رو درحالی انتخاب میکنم که هرلحظه آه میکشم و میگم چرا زودتر نمیمیرم ؟
مداح گرامی واقعا تشکر که مداحی
" بایدهمحرملهشادیکنهخولیبخنده " رو امشب خوندی و با دل من راه اومدی .
من به کسایی که اینجا نیستن میگم بچها، چرا ؟
چون هزاران شخصیت ساخته و پرداخته توی
ذهنم دارم که اینجا همراهمن .