. اوهام .
من دوست نداشتم ؟ من با صدای خودم که خودمم با خودم باهاش حرف نمیزنم برات شعر خوندم فرستادم.
من دوسِتنداشتم ؟ من اون کلیپ فان تکراری که تو فرستاده بودی رو دیدم ولی بهت نگفتم تکراریه.
امروز روز خوبی بود . شکر .
کیك پختم و بماند که دودقیقه بعد بیرون آوردنش پفش خوابید و روش رو با شکلاتفرمند پوشوندیم مزش خیلی 🥺😭💘 .
بعععد نهار ماکارونی درست کردم که البته از ترس کمتر نمك زدم و بینمک شد ولی خیلی خوجمزه شد ؛
حالام قالب پاستیل رو پر از آب کردم و یخ تحویل گرفتم و قهوهفوری و شکر و آسیاب کردم و با آب ترکیبشون کردم که
با شیر و یخ ترکیبش خیلی یواش و خنك بود : )✨
ظرفها رم شستیم و فقط مونده مرتب کردن خونه و اتاق و بعد باید مجبورش کنم که بشینیم با هم برنامه بچینیم 💪🏻 .
خب بچها قسمت داغون ماجرا اونجایی بود که مامانم زنگ زد خبر بگیره و دخترخالم داشت میگفت عاااارررره الانم داریم ذرت درست میکنیم که من از دور دیدم یه مه غلیظی دور و برمون رو گرفته و ذرتها مرحوم شدن . خلاصه که الان تهگلومون و چشمامون میسوزه . سلام از ارتفاعات کوه آلپ سوخته 🙏🏻 .
هدایت شده از دومآن ؛
همین امشب، بیا و یه قولی به خودت بده. قول بده اون گناهی که خیلی حالتو بد میکنه ترک کن. به خاطر خودت، امام زمان، امام حسین... سخته خیلی سخته اولش. ولی بهت قول میدم یواش یواش درست میشه، حالت خوب میشه، بهتر میشی، حس خوبی به خودت پیدا میکنی و از همه مهمتر، خدا کسایی که توبه میکنن رو بیشتر از بقیه دوست داره. بیا این قول رو همین امشب به خودمون بدیم.