eitaa logo
. اوهام .
2 دنبال‌کننده
166 عکس
41 ویدیو
5 فایل
• یانور 🌟 . • بریز قهوه تلخ جهاد در کامم که خواب را بپراند، که هشیار کند . • ساکن‌سیاره‌غم 🪐 . • قلم است و چاي .
مشاهده در ایتا
دانلود
برات اشکایِ چشام سر‌ نمیاد . .
امروز روز خوبی بود . شکر . کیك پختم و بماند که دودقیقه بعد بیرون آوردنش پفش خوابید و روش رو با شکلات‌فرمند پوشوندیم مزش خیلی 🥺😭💘 . بعععد نهار ماکارونی درست کردم که البته از ترس کمتر نمك زدم و بی‌نمک شد ولی خیلی خوجمزه شد ؛ حالام قالب پاستیل رو پر از آب کردم و یخ تحویل گرفتم و قهوه‌فوری و شکر و آسیاب کردم و با آب ترکیبشون کردم که با شیر و یخ ترکیبش خیلی یواش و خنك بود : )✨ ظرف‌ها رم شستیم و فقط مونده مرتب کردن خونه و اتاق و بعد باید مجبورش کنم که بشینیم با هم برنامه بچینیم 💪🏻 .
خب بچها قسمت داغون ماجرا اونجایی بود که مامانم زنگ زد خبر بگیره و دخترخالم داشت میگفت عاااارررره الانم داریم ذرت درست میکنیم که من از دور دیدم یه مه غلیظی دور و برمون رو گرفته و ذرت‌ها مرحوم شدن . خلاصه که الان ته‌گلومون و چشمامون میسوزه . سلام از ارتفاعات کوه آلپ سوخته 🙏🏻 .
باح باح بازی .
هدایت شده از دومآن ؛
همین امشب، بیا و یه قولی به خودت بده. قول بده اون گناهی که خیلی حالتو بد می‌کنه ترک کن. به خاطر خودت، امام زمان، امام حسین... سخته خیلی سخته اولش. ولی بهت قول می‌دم یواش یواش درست میشه، حالت خوب میشه، بهتر میشی، حس خوبی به خودت پیدا می‌کنی و از همه مهم‌تر، خدا کسایی که توبه می‌کنن رو بیشتر از بقیه دوست داره. بیا این قول رو همین امشب به خودمون بدیم.
"صدای‌خندت" خیلی قشنگه .
نوکرت‌ازدرِ‌این‌خانه‌رود، میمیرد:)
امن بمان.
دلم‌تنگته. یعنی هم دلم تنگ و کوچولو و مچاله از دوریت ؛ هم تنگِ خودت ، پیش خودت ، نزدیك خودت ، کنار خودت . همونجا توی صحن‌آزادی اون گوشه‌ی سمت‌راست لوستر ایوون صحن . همونجایی که کبوترسفیده نشسته بود و وقتی پر کشید دست بین سینم بردم و قلبم رو بیرون آوردم و همونجا کاشتم تا جوونه بزنه . تا رشد کنه . رشدش بدی:))) امام‌رضا! نزار دلم اینجا و توی این فاصله از شما اونم وقتی توی حریم امنِ شماست اینطرف توی غربت بلرزه:)❤️‍🩹
انقد به آقای‌زاکانی هجمه وارد کنید و دعوا کنید که باید بره و رفتنش خیرکثیر داره که یه‌روز خیلی یواش یه‌نقطه‌دور توی‌غربت شهیدشه و مثل آقای‌رئیسی مجبور بشید برای عذرخواهی ازش توی تشییع پیکرش شرکت کنید و واویلا سربدید . دوریم بچها دوریم .. نکنه عادی شده برامون رفتنِ آقای‌رئیسی ؟
رئیسی‌عزیز آرمان‌عزیز چقد عزیز "آقا" بودن عزت داره :)