هدایت شده از دومآن ؛
همین امشب، بیا و یه قولی به خودت بده. قول بده اون گناهی که خیلی حالتو بد میکنه ترک کن. به خاطر خودت، امام زمان، امام حسین... سخته خیلی سخته اولش. ولی بهت قول میدم یواش یواش درست میشه، حالت خوب میشه، بهتر میشی، حس خوبی به خودت پیدا میکنی و از همه مهمتر، خدا کسایی که توبه میکنن رو بیشتر از بقیه دوست داره. بیا این قول رو همین امشب به خودمون بدیم.
دلمتنگته.
یعنی هم دلم تنگ و کوچولو و مچاله از دوریت ؛
هم تنگِ خودت ، پیش خودت ، نزدیك خودت ، کنار خودت .
همونجا توی صحنآزادی اون گوشهی سمتراست لوستر ایوون صحن . همونجایی که کبوترسفیده نشسته بود و وقتی پر کشید دست بین سینم بردم و قلبم رو بیرون آوردم و همونجا کاشتم تا جوونه بزنه . تا رشد کنه . رشدش بدی:)))
امامرضا! نزار دلم اینجا و توی این فاصله از شما اونم وقتی توی حریم امنِ شماست اینطرف توی غربت بلرزه:)❤️🩹
. اوهام .
همین امشب، بیا و یه قولی به خودت بده. قول بده اون گناهی که خیلی حالتو بد میکنه ترک کن. به خاطر خودت
به قول حاجمهدیرسولی ..
قولمیدم ؛ قولِشرف، سیدیالعفو:)💔
انقد به آقایزاکانی هجمه وارد کنید و دعوا کنید که باید بره و رفتنش خیرکثیر داره که یهروز خیلی یواش یهنقطهدور تویغربت شهیدشه و مثل آقایرئیسی مجبور بشید برای عذرخواهی ازش توی تشییع پیکرش شرکت کنید و واویلا سربدید . دوریم بچها دوریم ..
نکنه عادی شده برامون رفتنِ آقایرئیسی ؟
حقیقتش الان و این ساعت ترس دارم که روزی برای مبارزه با اسرائیل و جمع شدن نیروهای مقاومت در ایران، نامنویسی نیروهایمردمی بهجای مساجد در محوطه هیئتها برگزار بشه ..