غرفهی قهرمانِمن بسیاربسیار قشنگ و اکلیلی و بغضی بود و صفتهای خیلی قشنگی به هر شهید نسبت دادهبودن خلاصه که اصن 💗 . [نمایشگاهتهران]
تو الان گوشی دستته داری زندگی عادیتو میگذرونی و من اینجا دارم جزوه ریاضی مینویسم 🎀 .
کسی میدونه دشمنِ پزشکیان کیه که انقد توی سخنرانیاش بهش طعنه و کنایه میزنه ؟ 🤡 . بسه مرد، دورهی استوری گذاشتن و تیکه زدن مال واتساپ بود 🤡 .