هدایت شده از اَخترپنجم؛
تاحالا شده ذهنتون خالی باشه؟ یعنی اصلا میشه ذهن آدما خالی باشه؟
مثلا بری یه گوشه بشینی و مطلقا به هیچی فکر نکنی. یعنی واقعا هیچ صدایی توی سرت نباشه، هیچ فکری نباشه، هیچ خیالی نباشه.
نمیدونم، من تجربش نکردم و دوست دارم بدونم اصلا چنین چیزی وجود داره؟ ممکنه لحظه ای رو تجربه کنیم که به هیچ چیز فکر نمیکنیم؟
. اوهام .
تاحالا شده ذهنتون خالی باشه؟ یعنی اصلا میشه ذهن آدما خالی باشه؟ مثلا بری یه گوشه بشینی و مطلقا به هی
میخوام فکرکنم اما هیچ سوژهای نیست که بتونم درموردش فکرکنم، تصمیمبگیرم، باخودمدعواکنم، خودمروتشویقوتکذیبکنم . فاجعه 🙏🏻 .
تنهایی به حنجرم پنجه میکشه .
فکرنمیکردم انقدر پوچ فکر کنن .
انقدر سطحی و انقدر کودکانه درموردم نظر بدن .
. اوهام .
📪 پیام جدید خیلی دوست دارم ولی. #دایگو
حالا بزار من بهت بگم که اینجانب هم دوستدار شماست . .
قلبم خیلی خوشحال شد و دلم برای این جمله تنگشده بود :) ممنون🤍 '