تنهایی به حنجرم پنجه میکشه .
فکرنمیکردم انقدر پوچ فکر کنن .
انقدر سطحی و انقدر کودکانه درموردم نظر بدن .
. اوهام .
📪 پیام جدید خیلی دوست دارم ولی. #دایگو
حالا بزار من بهت بگم که اینجانب هم دوستدار شماست . .
قلبم خیلی خوشحال شد و دلم برای این جمله تنگشده بود :) ممنون🤍 '
. اوهام .
📪 پیام جدید منم تنهام. چخبر ؟چطوری ؟ #دایگو
خبر.. بوم!
به اندازهی همهی انفجارهای روزانه خبر دارم .
بهاندازه تمام اخبار داغ و زیرنویسهای قرمز خبری اتفاق برام افتاده .
اما در ساکتترین شبکهیمغزیم سر میکنم و میخندم و همچنان حتی یکنفر هم پیدا نمیکنم تا این ساکتشبکه رو پیگیری کنه :)