. اوهام .
📪 پیام جدید منم تنهام. چخبر ؟چطوری ؟ #دایگو
خبر.. بوم!
به اندازهی همهی انفجارهای روزانه خبر دارم .
بهاندازه تمام اخبار داغ و زیرنویسهای قرمز خبری اتفاق برام افتاده .
اما در ساکتترین شبکهیمغزیم سر میکنم و میخندم و همچنان حتی یکنفر هم پیدا نمیکنم تا این ساکتشبکه رو پیگیری کنه :)
. اوهام .
خیلی خوشگلیا : )💖 [ باخودتمکهاینپیامومیبینی ! ]
خوش + گِل ؛
به معنیِ زیبایی بطن و وجود و درون .
کسی که فطرتش هم قشنگه !
شاید گِل خاصی به وجودش
قرار دادن که اینطور دلنواز شده ،
انگاري که جنس اعلا یِ خدا بوده =) . نه ؟!
. اوهام .
فردا روز عجیبیه .
میدونی .. قلبم تاپتاپ میکنه . با اینکه دفعهی اول و دوم نیست اما برایِ من پر از اعجازهایی بوده که وادارم میکنن شمعِ شوقِ کلاساولیها رو توی دلم روشن کنم و دستام رو دورش بگیرم تا هم گرم بشم هم مراقب باشم رو به خاموشی نره .
. اوهام .
حتی امشب هم شبِ عجیبیه .
تابستون ٤٠٣ من رو ساخت .
انگار که تکه گلی باشم توی دستهای سفالگر ماهر . من رو شکل داد . تغییر داد و حالا بین دادوبیداد پاییز و سرما من رو به آغوش کوره فرستاده تا سفال ارزشمندی بشم . و این ارزش فقط به دو شرط ممکنه . من بخوام که او بخواد .
آفتاب ۳۱ شهریور که رو به غروب رفت ؛ برگشتم و رو به تمامِ خاطرات و تصمیمات و اتفاقات خندیدم . آخیش سر دادم ..
امسال زندگی کردم ؛
توی ریزترین مسائل تونستم لااقل به 'خودم' ثابت کنم که میتونم . ممکنه . بلدم .
تنهایی بهمون یاد میده که ؛
یا یاعلي میگی و بلند میشی و زندگیت رو آباد میکنی .
یا میشینی یهگوشه و میزاری حوادث بهتاخت استخونهای زندگیت رو خورد کنه .
هدایت شده از . ساکت .
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/58004299/488
ممنون باعث شدی یه لبخند هر چند کمرنگ بشینه رو لبم :)
#دایگو