eitaa logo
. اوهام .
2 دنبال‌کننده
165 عکس
41 ویدیو
5 فایل
• یانور 🌟 . • بریز قهوه تلخ جهاد در کامم که خواب را بپراند، که هشیار کند . • ساکن‌سیاره‌غم 🪐 . • قلم‌است‌وچاي .
مشاهده در ایتا
دانلود
-
. اوهام .
از آدمایی که توی مسیر زندگیم یه "نع" بزرگ میارن و میخوان بگن و اثبات کنن که "اینطورنیست" بیزار، متنف
از آدمایی که عوض نشون دادن راه ؛ بهم غر‌ میزنن و ایراد میگیرن و برچسب میچسبونن بیزار، متنفر و فراریم .
نیازمند اینم که فریاد سر بدم .
چرا درك نمیکنین ؟
درسته که منطقی تصمیم میگیرم و خیلی درموردشون فکرمیکنم و یا موضوعی رو از اساس از بین میبرم یا با صبر و حوصله و درنظر گرفتن همه‌چی حلش میکنم ؛ ولی باور کن که بیشتر وقت‌ها برای اون آدمی که دل‌به‌دریا میزد و با قلبش کاملا احساسی تصمیم میگرفت و صادقانه احساسش رو بروز میداد و بعد خودش رو سرزنش میکرد یا اجازه میداد "دلش‌بخواد" ، "دلش‌تنگ‌بشه" ، "دلش‌نخواد" حسرت میخورم و میخوام که همونطور باشم!
باشه اصلا ؛ فیلمای خارجکی باکیفیتن یا حتی موضوعاتشون کشمکش‌های جذاب دیگه‌ای داره و نویسنده خیلی دیالوگای سنگین و موقعیت‌های خوبی چیده ولی بیا برگردیم به قبل از دهه‌نود و فیلم‌های قدیمی‌ایرانی رو با هم ببینیم تا به وجود "مغز" پی ببریم :)
میدونید چیه ؟ از خودم بدم میاد که اینجا توی امنیت دغدغه‌هام اینطوری به‌هم ریختن و اونطرف توی غزة اینهمه فرشته هرثانیه پر پر میشن!
مادربودن یعنی هرثانیه در حق بچه‌ت مادری‌کنی! چه دور از تو و چه نزدیکت. ذره‌ای از عمر مادری رو نباید تلف کرد!
اصلا نمیدونم بعضیا چطور دلشون میاد درمورد بچشون بد صحبت کنن ، یا القاب زشت رو برای توصیفش به کار ببرن! ناسلامتی ؛ بچه هدیه‌ی خداست. نعمت و رحمت و برکت زندگیه. از همه مهمتر این بچه شیعه‌است! مسلمونه! چجوری دلتون‌میاد ؟
جانم‌آقا‌جان ؟ من‌به‌فرمانم :)