اصلا نمیدونم بعضیا چطور دلشون میاد درمورد بچشون بد صحبت کنن ، یا القاب زشت رو برای توصیفش به کار ببرن! ناسلامتی ؛ بچه هدیهی خداست. نعمت و رحمت و برکت زندگیه. از همه مهمتر این بچه شیعهاست! مسلمونه! چجوری دلتونمیاد ؟
امشب که امترسولالله بلند فریاد میزنند ؛ وینك سید ؟
زیر آوارها دنبال شرافت نداشتهی گمشدهی حکام عربی هم بگردید و زیر لب بخونید " وین ؟ " .
الان یه چیزی یادم افتاد.
دقت کردید خدا چندین امتحان مقابل ما گذاشته که ما در قبال تکتکشون به انتظار دچار و مبتلا بودیم ؟
یادتونه چقدر ۳۰ اردیبهشت منتظر و مضطر بودیم ؟ یادتونه چقدر بعد از شهادت شهیدهنیة منتظر و مضطر نسبت به حمله جدید ایران بودیم ؟ میبینید الان چقدر منتظر و مضطریم برای احوال سید ؟ خدا داره غیرمستقیم آدابی رو بهمون یاد میده که خودمون هم ازش غافلیم! ما داریم برای انتظار آماده میشیم. ساخته میشیم.