ولی جدا عمیقا و شدیدا نقرهی جناب زارع و یزدانی از طلای بهدستاومده از بیعدالتی طلای درخشندهتری هست =)💛
من کتابخون خوبی هستم. کتابخور بیشتر. اما نه اسم نویسنده برام ملاکه، نه انتشارات، نه تعداد چاپ، نه هیچ عدد و رقم دیگهای! من فقط و فقط درمورد ماجرای کتاب تحقیق میکنم و اطلاعات جمعآوری میکنم و انتخابش میکنم.
بعد از تموم شدن کتاب نگاهی به اسامی و انتشارات میندازم و "دمتگرم" میفرستم براشون.
بابا ضایع رفتار نکنید که من بفهمم، من میفهمم و خودمو گول میزنم که حقیقت نداره و یه آدمِ بدبینم :::)))