حالا که بارون اومده ؛ تنها چیزی که میچسبه اینه که یکی دستمو بگیره ببره مراسم مناجات و استغاثه و میرزا با اون صدایِ محزون بخونه ..
بهیاد کسایی اربعینهای بعدی رو قدم برمیداریم و عکسهاشون رو روی کولههامون نصب میکنیم که جونشون رو برای تداوم این مسیر دادن!