بهیاد کسایی اربعینهای بعدی رو قدم برمیداریم و عکسهاشون رو روی کولههامون نصب میکنیم که جونشون رو برای تداوم این مسیر دادن!
هدایت شده از وحید یامین پور
بریز قهوهی تلخ جهاد در کامم
که خواب را بپراند، که هوشیار کند
نتاینیاهویملعون ؛
به فکر حمله به امتداد جبههمقاومت
در کیلومترها دورتراز اراضیِاشغالیه.
چرا خودش رو به زحمت میندازه ؟
موسی حکومتش رو از نیل شروع کرده، توی راهه کاخشه! همین نزدیکی ..
کم کم داشتیم بهجای حاجقاسم از واژهی "شهید" استفاده میکردیم که گفتن شهیدسیدحسننصرالله ..
. اوهام .
ایروضهیمجسم ..
یا بهقول حاجمحمود ؛
توروضهیمجسمهستی ..
یهعمر روضهخوندی اشک ریختی،
حالا خودت روضهای ..
اسمت روضهاست ..
با روضهها یکی شدی ..
صداهادرگوشمفریادسرمیدهند ؛
بنده پاسدار قاسم سلیمانی ..
برای طلبهی خدمتگذارتان دعا کنید ..
نحن شیعة علیابنابیطالب ..
هو شهیدالقدس، شهیدالقدس، شهیدالقدس!
ما سینهزدیم بیصدا باریدند ..
در همینجا باید مدافع حریم ولایت باشیم!
نمیدونم این چقدر درسته و چقدر اشتباه اما ؛ تاریخمعاصر ما جدا تقسیم شده به قبل از ۱۳دی۱۳۹۸ و بعد از اون ..
هرسال پایانهیمرزی شهادت باز میشه ؛ به پروندهاعمال بعضیها مهر ورود میزنن و همچنان ما کجاییم ؟