نتاینیاهویملعون ؛
به فکر حمله به امتداد جبههمقاومت
در کیلومترها دورتراز اراضیِاشغالیه.
چرا خودش رو به زحمت میندازه ؟
موسی حکومتش رو از نیل شروع کرده، توی راهه کاخشه! همین نزدیکی ..
کم کم داشتیم بهجای حاجقاسم از واژهی "شهید" استفاده میکردیم که گفتن شهیدسیدحسننصرالله ..
. اوهام .
ایروضهیمجسم ..
یا بهقول حاجمحمود ؛
توروضهیمجسمهستی ..
یهعمر روضهخوندی اشک ریختی،
حالا خودت روضهای ..
اسمت روضهاست ..
با روضهها یکی شدی ..
صداهادرگوشمفریادسرمیدهند ؛
بنده پاسدار قاسم سلیمانی ..
برای طلبهی خدمتگذارتان دعا کنید ..
نحن شیعة علیابنابیطالب ..
هو شهیدالقدس، شهیدالقدس، شهیدالقدس!
ما سینهزدیم بیصدا باریدند ..
در همینجا باید مدافع حریم ولایت باشیم!
نمیدونم این چقدر درسته و چقدر اشتباه اما ؛ تاریخمعاصر ما جدا تقسیم شده به قبل از ۱۳دی۱۳۹۸ و بعد از اون ..
هرسال پایانهیمرزی شهادت باز میشه ؛ به پروندهاعمال بعضیها مهر ورود میزنن و همچنان ما کجاییم ؟
اونی شهید شد که وقتی همه تکبهتک، شهید میشدند ؛
با خودمون میگفتیم و خودمون رو آروم میکردیم که باز هم الحمدلله، هنوز سیدحسن هست :) ❤️🔥 .
این حال چقد شبیه حالِ اهل خیام قبل و بعد از حضرتعباس شده ..