اونی شهید شد که وقتی همه تکبهتک، شهید میشدند ؛
با خودمون میگفتیم و خودمون رو آروم میکردیم که باز هم الحمدلله، هنوز سیدحسن هست :) ❤️🔥 .
این حال چقد شبیه حالِ اهل خیام قبل و بعد از حضرتعباس شده ..
. اوهام .
تونستید حتما برید، به جای من هم برید .. من مدرسم توفیق ندارم :)
این پیام رو باواسطه از طرف همسرشهید درنظر بگیرید .. شاید رزقتون اونجا باشه!