وقتی خبرهای وعدهصادق2 منتشر شد و تکتک اعضای جبهه مقاومت اعلام تبریك و پشتیبانی کردند ؛
بین زیرنویسها منتظر پیامِ دبیرکلحزباللهلبنان ، سیدحسننصرالله بودم :)))))))))))))))
هدایت شده از دومآن ؛
حاجی ما انتقام پیامبرهایی که یهود کشته هم میگیریم، حاج قاسم و شهید هنیئه و سید حسن نصرالله که بماند.
. اوهام .
- یهوقتایی خجالت میکشم که انقد پرحرفم!
- مرسی همیشه یه جوری رفتار میکنی که این حس بد بهم دست نده : )
هدایت شده از معلم روزهای آبی
قشنگ ترین تعبیری که از غمِ این چند روزمون شنیدم این بود که غم ما سیاه نیست، سبز است، پیش برنده است، سازنده است، برانگیزاننده.