. اوهام .
- یهوقتایی خجالت میکشم که انقد پرحرفم!
- مرسی همیشه یه جوری رفتار میکنی که این حس بد بهم دست نده : )
هدایت شده از معلم روزهای آبی
قشنگ ترین تعبیری که از غمِ این چند روزمون شنیدم این بود که غم ما سیاه نیست، سبز است، پیش برنده است، سازنده است، برانگیزاننده.