من کتابخون خوبی هستم. کتابخور بیشتر. اما نه اسم نویسنده برام ملاکه، نه انتشارات، نه تعداد چاپ، نه هیچ عدد و رقم دیگهای! من فقط و فقط درمورد ماجرای کتاب تحقیق میکنم و اطلاعات جمعآوری میکنم و انتخابش میکنم.
بعد از تموم شدن کتاب نگاهی به اسامی و انتشارات میندازم و "دمتگرم" میفرستم براشون.
بابا ضایع رفتار نکنید که من بفهمم، من میفهمم و خودمو گول میزنم که حقیقت نداره و یه آدمِ بدبینم :::)))
من دوست نداشتم ؟
من با صدای خودم که خودمم با خودم باهاش حرف نمیزنم برات شعر خوندم فرستادم.