من کتابخون خوبی هستم. کتابخور بیشتر. اما نه اسم نویسنده برام ملاکه، نه انتشارات، نه تعداد چاپ، نه هیچ عدد و رقم دیگهای! من فقط و فقط درمورد ماجرای کتاب تحقیق میکنم و اطلاعات جمعآوری میکنم و انتخابش میکنم.
بعد از تموم شدن کتاب نگاهی به اسامی و انتشارات میندازم و "دمتگرم" میفرستم براشون.
بابا ضایع رفتار نکنید که من بفهمم، من میفهمم و خودمو گول میزنم که حقیقت نداره و یه آدمِ بدبینم :::)))
من دوست نداشتم ؟
من با صدای خودم که خودمم با خودم باهاش حرف نمیزنم برات شعر خوندم فرستادم.
ما یه عمر برایِ سهروز زیر آفتاب موندن تنت گریه میکنیم، ولی بمیریم برای کسی که حتی بعد از تدفینش، مزارش بدون سرپناه زیرِ آفتابه :) #معزالمومنین