بعضیوقتا ؛ خیلی جواب دارم. ازم که
میپرسی جوابها ردیف میشن میخوام
جواب بدم. حتی انگار که میتونم جواب
بدم. ولی همون وقتی که تكنفس میزنم و
میخوام شروع کنم به حرف زدن و صدام
از حنجرم میپیچه میاد و میاد و میرسه
به پشت دندونام. همونجا میمونه. انگار از
اونجا بهبعد نمیاد. اینجور وقتها دلم
میخواد توی چشمام نگاه کنی! حرفام رو
از توی اون دوتا تیله بخونی : )