هدایت شده از معلم روزهای آبی
هر جا خسته شدم، جای آدما، خودت دستمو گرفتی.
#امام_زمان
یادمه که قبلا یهجایی از پرایوت یهنفرم نوشته بودم " فرزند آدم کِی میخوای عبرت گیری ؟ " بعد سنجاقش کرده بودم . با یهمحتوایی مث ،
فلان روز بهت ثابت شد تنهایی!
یا تا آخر عمر تنهایی. یا آخر عمر تنهایی.
در هر صورت تنهایی. پس بسه اینهمه دلبستگی :)
تصمیم میگیرم که تغییر کنم ،
یواش یواش تغییر میکنم ،
یهو به خودم میام و میبینم بعد از گذشت یکماه من توی اون تصمیم غرق شدم و اون تصمیم تبدیل به عادیترین اتفاق زندگیم شده و دارم طبقش پیش میرم.
. اوهام .
از آدمایی که عوض نشون دادن راه ؛ بهم غر میزنن و ایراد میگیرن و برچسب میچسبونن بیزار، متنفر و فراریم
از آدمایی که هرچی بهشون میگم و هر جوابی به سوالاتشون میدم ؛ یه منفی بزرگ و " نهاینمخوبنیست " میزارن و درمورد همهچی اظهار نظر میکنن بیزار، متنفر و فراریم .