من دوست نداشتم ؟
من با صدای خودم که خودمم با خودم باهاش حرف نمیزنم برات شعر خوندم فرستادم.
ما یه عمر برایِ سهروز زیر آفتاب موندن تنت گریه میکنیم، ولی بمیریم برای کسی که حتی بعد از تدفینش، مزارش بدون سرپناه زیرِ آفتابه :) #معزالمومنین
اولش خیلی ناراحت شدم که
حسِ من به تو ، حسِ تو به من
نیست. اما بعد فهمیدم راهِ دیگهای
هم هست. بیاحساس بودن به تو!
دوستداشتن و محبت و عشقِ حقیقی حسِ ضعف به آدم نمیده! چون اساسا کار این احساسات رشد و ترقیة. حالا شما هي عزت خودت رو پامال کن عزیزم.