eitaa logo
. اوهام .
2 دنبال‌کننده
166 عکس
41 ویدیو
5 فایل
• یانور 🌟 . • بریز قهوه تلخ جهاد در کامم که خواب را بپراند، که هشیار کند . • ساکن‌سیاره‌غم 🪐 . • قلم است و چاي .
مشاهده در ایتا
دانلود
من دوست نداشتم ؟ من با صدای خودم که خودمم با خودم باهاش حرف نمیزنم برات شعر خوندم فرستادم.
من عصبانی نبودم، فقط گشنم بود / خوابم میومد.
خاك عالم بر سر صدام‌یزید ، با این چشمای خوشگلت داری گریه میکنی ؟
دلم که فتحِ تو شد ، نیست کمتر از خیبر بغل بگیر مرا ، قلعه‌ی خراب منم :)
ما یه عمر برایِ سه‌روز زیر آفتاب موندن تنت گریه میکنیم، ولی بمیریم برای کسی که حتی بعد از تدفینش، مزارش بدون سرپناه زیرِ آفتابه :)
- نه‌بابا هیشکی به من پیام نمیده! [ نت‌راخاموش‌میکند‌ ]
آخر این مسیر به چی ختم میشه ؟ آخر این دودلی ؟ آخر یه‌دلِ شدن دلم چی ؟
بگودوستم‌داری. ازچه‌میترسی ؟ آنهاکه‌نگفتندهم ، مرده‌اند! سید مصطفی‌ موسوي
اولش خیلی ناراحت شدم که حسِ من به تو ، حسِ تو به من نیست. اما بعد فهمیدم راهِ دیگه‌ای هم هست. بی‌احساس بودن به تو!
دوست‌داشتن و محبت و عشقِ حقیقی حسِ ضعف به آدم نمیده! چون اساسا کار این احساسات رشد و ترقیة. حالا شما هي عزت خودت رو پامال کن عزیزم.