اینروزا ازت عصبیم .
تصمیم گرفتن درموردِ عزیزبودنت یا عزیزنبودنت برام سخته! نمیدونم دقیقا کدومی. واقعا کدومی. اصلا کدوم میتونی باشی. دنبال اینم که از این بلاتکلیفی دربیام و بفهمم من توان کدوم رو دارم ؟ و تو لیاقت کدوم رو ؟ خیلی رفتارها باعث میشه به دوستنداشتنت فکرکنم اما خیلی رفتارها هم باعث میشه از این موضوع صرفنظر کنم!
. اوهام .
امروز دبیرمون گفت فلانی در صلحِروانی به سر میبره .
بعله چون سرخم نمیکنه تا ریزبهریز رفتارهای روزانش رو چک بکنه و زحمت بکشه به جزئیات نیمنگاهی بندازه .