. اوهام .
امروز دبیرمون گفت فلانی در صلحِروانی به سر میبره .
بعله چون سرخم نمیکنه تا ریزبهریز رفتارهای روزانش رو چک بکنه و زحمت بکشه به جزئیات نیمنگاهی بندازه .
احساس میکنم در این برهه حرف زدن لغو و بیهودست. فقط باید نوشت و خوند. یادگرفت. عمل کرد.
یهسریا انقد مغز تکبعدی دارن که باید روی انگشتر عقیقم برچسب بزنم :
خریده شده از مشهدالرضا فقط و فقط بهنیت تبرك!