#یاد 1 .
قراره برم روی اون سکو بایستم،
چشمم رو به صورتش بدوزم وقتی که میگه خب خانومفلانی شروع کن. و من بین خطوط خاطراتی که نوشتم غرق بشم. صدای خودم رو نشنوم. نشناسم. فقط کلمات رو سریع بخونم تا مغزم وقت فکرکردن به عمق تکتک اون کلمات رو نداشته باشه. گفتن قراره بنویسم. از تو بنویسم ؟ یا از خودم بنویسم ؟ از بیخبری سمت تو ؟ یا از خبرهای مهیب سمت خودم ؟ از سکوت سمت تو ؟ یا از هیاهویِ سمت خودم ؟ از کی و کِی و کجا بنویسم ؟ من آدمی نبودم که راهسخت انتخاب کنم. آدمی نبودم که بخوام کار سخت انجام بدم. ولی چرا حالا و الان دارم سختترین کار زندگیم رو انجام میدم ؟ چرا ؟ چرا انقدر تغییر کردم ؟
بچها ؛ ما داریم توی زمانی زندگی میکنیم که، حتی از روضهها فیلم و عکس هم موجوده! هرثانیه و هرمیلیمتر غزه مملو از روضست.❤️🔥
حاجی موضوع اصن موفقیت یا ناموفقیت این حرومیا نیست ؛
موضوع جسارت به آسمون پاك وطنه. میفهمی ؟ اسرائیل باید تاوان روشنکردن کبریتهاش توی محدوده آسمون مشکی ما رو پس بده ✌️🏻 .
این ماجرا رو حتی عوارضیهای ایران هم میتونن پیگیری کنن. چرا پای ۱۱۰ و میکشید وسط ؟ زشته. اصن در شان ما نیه.
داشتیم میگفتیم ریاضی و فیزیک و شیمی بهچه درد زندگی ما میخوره ؛
که یهو دیدیم عه پدافند داریم!
عه موشک بالستیک داریم!
عههه مرگ بر اسرائیل :))))))))
نامهایبهنتان :
یهسال پیش گردانهای فلسطینی که تحت فشار و جنگ بودن یهجوری زدنت که آقایما از لفظ "غیرقابلترمیم" استفاده کرد . حالا دوکلمه بگم ؟ سپاه + ارتش :))))))
توخودحدیثمفصلبخوانازاینمجمل ✌️🏻 .