eitaa logo
. اوهام .
2 دنبال‌کننده
165 عکس
41 ویدیو
5 فایل
• یانور 🌟 . • بریز قهوه تلخ جهاد در کامم که خواب را بپراند، که هشیار کند . • ساکن‌سیاره‌غم 🪐 . • قلم‌است‌وچاي .
مشاهده در ایتا
دانلود
شاید بعدها بهت بگم ؛ بخاطر تو از چی گذشتم!
1 . چگونه بنویسم ؟ چگونه آنچه‌را که مقابل تو ایستادم و گفتم درمحضر تو این‌ها اهمیتی ندارد را بازگو کنم ؟ برای تو نگفته‌ام که برای این جماعت بگویم ؟ اصلا عشقی بوده ؟ من درباره خیلی احساس‌ها مردد هستم . درمورد وجودشان یا حتی صدق‌وجودشان . که وهم برم ندارد . که دروغ نگویم به‌خودم . احساساتی دارم که میترسم در افکارم تکرارشان کنم . آنوقت این بنده‌ی‌خدا از من چه خواسته ؟ از که ؟ آقا، ۱٤٠٠ سال پیش رسول[ص] فرمود ؛ من‌عشق‌فعف ؛ ثم‌مات، مات‌شهیدا. کافی نیست ؟ [ ویرایش‌خورده ]
حتی .. اسمت هم ازم دوره ! چه برسه به حرمت 💔
هدایت شده از °• رحیل
زیاد فکر نکن؛ زیاد که فکر کنی، یادت میره باید انجامش بدی"
2 . گفتی " فروا " . گفتم سمعا و طاعتا . ببین! دارم فرار میکنم . از آدم‌ها . از نگاه‌کردن به چشم‌هایشان . از شنیدن‌صدایشان . از ایستادن در چندقدمی تک‌به‌تکشان دارم میگریزم . دارم فرار میکنم . هیچ‌جا خسته نشدم از اینهمه دوندگی و فرار و دوری ‌. هیچ‌جا نبوده که خستگی‌ام مرا از پا بیندازد ‌. مرا متوقف کند . اما یک‌جا، که دست به زانو زدم، یک‌جا که کمی صبر کردم غرق بُهت شدم . آنجا که چشمم به باقی جمله‌ات خورد که گفتی " الی‌الحسین " . من تنهام . غریبم . چطور خودم را به " حسین " برسانم ؟ از کجا زودتر میرسم ؟ من نابلد این راهم . تو، به‌ بی‌هدفی مسیر من هدف بخشیدی . به بی‌مقصدی من مقصد دادی . این منِ تنهایِ غریب را برسان !
چرا شجاع نیستم ؟ چرا میترسم از روبرو شدن با آدم‌های قدیمی ؟
هدایت شده از °• رحیل
دلیلش خیلی پیچیده نیست تو داری به قوی‌ترین نسخه ی خودت تبدیل میشی :)"
لاینحل شدم.
این‌اشتباهه! چون دردهایی رو "تنهایی" چشیدیم و تحمل کردیم ؛ و کسی نبوده تا یادمون بده یا حتی کنارمون باشه، ما هم حاضر نیستیم کنار آدم‌هایی که مثل خودمون دردهای مشابهی رو تجربه کردن وایسیم، و ازشون مراقبت کنیم.
ریاضی داره من رو به‌مرز "خنده‌ی‌ازگریه‌غم‌انگیزتر" میرسونه. بح بح.
امشب ؛ حتی به‌زور شب‌بخیر گفتن هم به‌خیر و خوشی نیست.
مداح‌میخونه ؛ بایه‌خورده‌پنبه‌راه‌دهنومیبندن .. از اونور میخونه ؛ هی‌میخوام‌بگم‌حسین‌اما‌صدام‌درنمیاد .. نکنه منم مُردم که اسمت توی دهنم نمیچرخه ؟ روی زبونم نمیاد ؟ نکنه منم مُردم که دیگه صدات نمیزنم ؟ نکنه ؟ خدانکنه.